Sug Jöv!

Det har varit en ganska bra dag och vädret har ju varit helt underbart, det ska bli så jävla skönt med lite vår snart.  Var i skolan en kort sväng sedan stack jag iväg och tränade och nu kom jag precis ifrån stan. Var runt och letade efter en namnsdags present till Eve men det var inte lätt att hitta det jag först hade tänkt mig men sedan hittade jag en väldigt bra present. Nästa projekt idag blir att hitta en biljett hem och det är alltid lättare sagt än gjort.  Jag kan inte fatta varför det är billigare för mig att flyga tur och retur till London än  att åka 25 mil med tåg. Fucking jävla kuk SJ. Sug Jöv!!
Funderar på att slänga upp mina solglasögon på tradera köpte dem förra året och då kostade dem 2400 kr så jag borde kunna få några hundra tycker jag. Kanske ska vänta tills våren har kommit på riktigt. Japp så får det bli.

Nu ska jag ner och hämta tvätten!

Kommentarer
Postat av: Salwa.

ja, bara du inte spyr på mig så är det lugnt:)
Var tvunge att "kora" februaris värsta blogg.
kan inte du göra samma sak, så kan vi se vem av oss som hittar värst bloggar:D
haha

2008-02-13 @ 19:51:33
URL: http://salwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0