Jag bor nästan i en porrfilmsstudio...

Vaknade kvart över nio idag och fick med en gång ångest för att jag inte vaknat tidigare och eftersom jag tydligen är en självplågare så låg jag kvar till efter tio. Åt havregrynsgröt utan mjölk och två koppar kaffe till frukost sedan drog jag iväg till biblioteket för att hitta böcker och artiklar till min uppsats som jag snart ska börja skriva. Redan på väg till biblioteket så hade ångesten för den sena uppgången försvunnit. Det är lite konstigt de där att jag nästan jämt har en oroskänsla på morgonen, alltid är det något som jag borde hunnit med och allt känns bara jävligt tråkigt. Om jag t.ex. ska på fest på kvällen tänker jag jämt på morgonen, fy fan nej den där festen skiter jag i. Tur att man inte måste fattar alla beslut på morgonen för då hade jag aldrig gjort något roligt? Efter två timmar på biblioteket kände jag mig nöjd så jag gick hem med böckerna och gick sedan iväg till ?mitt fik?, det var fullt så jag gick till myrornas och tittade lite. Provade en Burberry rock men den passade tyvärr inte. Efter en stund på myrorna så gick jag tillbaka till fiket och nu fanns det gått om plats så jag satt där och pluggade en stund. Så för bara några minuter sedan kom jag hem igen och allt känns bara bra.

Vad är det alla som bor i lägenhet gömmer?? Nästan alla mina grannar har persiennerna neddragna och jag fattar inte varför. Själv så skulle jag aldrig klara av att ha dem nerdragna, fan det finns väl ingen mening med att ha fönster om man jämt har dem neddragna. Något fuffens händer helt klart men vad fasen är det? Knark? Hustrumisshandel? Nakenchock? Förmodligen en salig blandning av dessa. Hoppas verkligen at jag får ett svar på detta innan jag dör.

Tennisspelaren är förmodligen ingen tennisspelar. Idag upptäckte jag att hip-hop musiken som jag hör ganska ofta kommer ifrån lägenheten över mig om nu tennisljudet kommer ifrån samma lägenhet så är det förmodligen en porrfilmsstudio över mig. Jag hoppas verkligen att det går schyst till annars kanske jag blir medbrottsling då jag delvis vet om vad som försiggår.

Eve jag hittar inget foto men om du skickar ett så lovar jag att lägga upp det som dagens klädse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0