Då har dagen börjat..

Har varit i skolan i knappa två timmar det var ok men det är ju helt klart jobbigt med alla bakterier. Jag håller visserligen på att bota mig själv mot den värsta bakterieskräcken men jag tycker samtidigt alla i min omgivning kan möta mig på halva vägen. Det är ju faktiskt så att det finns väldigt många där ute som inte bryr sig ett piss om hur de svänger sina baciller runt om sig. Om dessa personer blir lite mer som mig så skulle det bli lättare för mig?

För övrigt så börjar jag bli lite trött på att det varje kväll dunkas en del i väggen eller kanske golvet, svårt att lokalisera. Är det någon som spelar tennis med sig själv? Kanske är det bara någon som gör något allmänt konstigt  eller så är det helt enkelt någon som har sex. Jag hoppas på det sistnämnda för det är det enda som är försvarbart. Jag menar, hur jävla normalt är det att spela tennis med sig själv klockan 12 på kvällen. Absolut inte acceptabel!

Kommentarer
Postat av: Kimbell

Svar: Aha, okej. Det visste jag inte. Det är inte ens min cykel, det är killens. Han brukar vara bra på cyklar, det kanske är nåt annat... Men jag ska säga det till honom i alla fall!

Ha en bra dag!

2008-02-07 @ 12:48:14
URL: http://kimbellander.blogg.se
Postat av: Kimbell

Svar: Ja, jag tror det är så faktiskt. Kommer nu ihåg att han nämnt något om det. Och det är en gammal skrutt-cykel, haha. Det är punka på min racer... :(

2008-02-07 @ 14:45:45
URL: http://kimbellander.blogg.se
Postat av: Cissi

Haha tennis? Njaa tror nog mer på sex jag med, kanske lite udda sexlekar bara :)

2008-02-07 @ 16:26:03
URL: http://ceroc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0