Avföring och lösa läppar ;)

Har varit ute och gått en sväng i Peking nu på förmiddagen synd att det är så mycket hundavföring på gatorna det är ju omöjligt att gå runt och njuta med blicken fäst på horisonten. Snälla plocka upp jag ser inte lika cool ut när jag måste gå med ansiktet mot trottoaren. Ska läsa ett par engelska artiklar idag det är mindre roligt. Det är svårt at läsa vetenskapliga texter på svenska men när de är engelska så är det väldigt svårt att hänga med.
Slängde in en dagens dubbel så nu måste jag hålla tummarna ett par timmar, detta gör inte läsandet lättare direkt (gud den var dålig).

Har ni någonsin tänkt på hur jävla roligt det kan bli när man läser fel ibland. Jag var inne på tradera precis och av någon konstig anledning ramlade jag in på en aktion där det såldes bh och trosor. Jag läste:
"De är inte använda läpparna hänger kvar!!" Jag tror ni kan lista ut vad det egentligen stod.. Förlåt Eve jag lovar att skärpa mig men jag kunde bara inte hålla det för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0