Applying Intergrated Urban Water Management Concepts

Oj nu är klockan snart fyra igen, det är väldigt jobbigt att klockan går så fort samtidigt är det är bra för då blir det snart torsdag och då åker jag hem till Eve. Var iväg och tränade i morse sedan har jag suttit ett par timmar med en review som handlar om Australiens lyckade effektivisering av vattenförsörjningen.  Intressant men samtidigt rena sömnpillret. Tyvärr så har jag en till artikel kvar att läsa plus att jag ska skriva en sammanfattning kring vattentexten. För att få ett avbrott i det hela så fick jag för mig att jag skulle göra rent vattenlåset i badrummet, inte för att det var stopp men jag tänkte att det nog är lika bra. Så nu står handfatet och droppar, fan fan fan. Får ringa fastighetsbolaget och be om en ny packning men jag väntar med att ringa så kan de komma in o fixa det när jag är borta nästa vecka.  Händer inte mycket roligt nu phuuu! Lika bra att ta tag i nästa artikel den skulle tydligen handla om räkor.

Om ni har tråkigt så rekommenderar jag flashback.info har hängt på detta forum i över sex år nu, det finns nästan alltid något roligt där.

Kommentarer
Postat av: Jonna

ha en mysig kväll:)!

2008-02-11 @ 19:30:08
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0